Emelie - hmm?

Har små tankar för mig själv och undrar hur det kan vara så.. Ja, vad pratar jag om?
 
Idag så är min hjärna urladdad och jag orkar inte med något. stressad som fan nu men det går nog över snart.. Hoppas jag. Idag så ska Scott ridas och jag måste vara klar vid 5 för vid halv sex så ska vi åka hemifrån. det blir lagom stressigt men jag tror jag klarar det! :D Vid sex så är det föreläsning som jag tycker ALLA bör gå på, för att kunna göra det bästa för hästen inom alla situationer för att inte kunna misstolka de. Gå dit och lyssna!
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej jag heter Sofia och jag tänkte höra med dig, Emelie om du skulle kunna mejla mig! :D Jag har nämligen (om jag förstått rätt) sett att du äger bloggadressen fuxarna.blogg.se vilket jag är väligt intresserad av, så om man kanske kunde byta bloggadress på den http:n eftersom du inte använt den sedan 2009? Namnet passar mig perfekt nämligen, tacksam för svar!
Diggar eran blogg, den är grym, keep up the good work! :D

Svar: Hur ska man byta? för det är min reservblogg ;) Tack så mycket :) Du fick klicka runt bland många bloggar tills du hittade hit va? ;)
None None

2014-03-06 @ 17:54:53
URL: http://winningstreak.blogg.se
Postat av: Sofia

Tror du får typ ta bort bloggen eller nått, skulle vara jätte snällt om du gör det!
Jag fick kämpa lite ja ;-)

2014-03-09 @ 12:09:25
URL: http://winningstreak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0