Emilia-Trode jag tappade mobilen på bussen..

trodde att jag tappade mobilen på bussen igår .. men som tur var så hade jag bara råkat lagt ner den i Johannas väska så fick tillbaka den idag xD hahah!
 
vi var på friskis igår med klassen och massa andra från tallås och körde nått pass. det var 18 låtar och vissa låtar var styrka och några var kondition. passet tog typ 55 min. var inte så jobbigt som jag trodde att det skulle va men jag körde ju dock inte mitt bästa på armhävningarna då jag suger på det.. haha ;)
har värsta träning värken idag i låren, i magen (bara när jag hostar) och typ mellan armarna eller hur jag ska förklara det xD
 
red både Karan och Prizen för mamma idag, hoppning :) först körde jag på Kiara. Körde rätt lågt och rätt lugnt med henne då hon inte har varit helt fräsch tidigare i veckan .. :/ men idag var hon helt fräsch vilket är jätte skönt! började bli lite orolig för min lilla bebis<3 gick i varje fall super duper bra! körde fjärilen och körde 100 kryss på dom korta sträckorna och 70 räcken på dom långa! hon gick jätte fint<3
Sen  var det Prizes tur. Jäkligt pigg och glad dag idag! hon var jätte fin som vanligt! galoppen har blivit så himla mycket bättre nu vilket är super skönt! bara att jobba vidare tills den är helt bra! körde fjärilen även med henne. först körde vi 130 kryss på de korta sidorna och 80 på de långa. gick super! bara de att jag fick köra trav i svängarna då hon var så himla pigg xD sen hoppade jag bara de långa sidorna 1m :D och slutade lektionen med att hoppa 110 :'D bästa ponny!! 
 
 
(igga mitt ben xD)
 

Kommentarer
Postat av: sofia

Snyggt! :D

2014-03-11 @ 09:49:55
URL: http://winningstreak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0