Emilia-Gårdagen

Ifall ni missade det så var det fredag igår! la upp ett inlägg bara för att men nu tänkte jag skriva lite mer om vad jag gjorde igår ;D
 
skolan rullade på som vanligt och inget speciellt hände. eller jo, det var en dansföreställning i aulan.. och den var.. speciell..
 
skolan slutade 15.30 typ och jag tog 20 över 4 bussen hem, forever alone xD
 
när jag kom hem drog jag ut till stallet då jag ersatte Sofia! det var jag, Linnea, Amanda och Celine. härligt gäng där asså! ;)
 
vi hade gjort klart stallet och skulle precis gå och hämta hästarna, då det började spöregna.. xD men till slut så slutade det i alla fall och vi hämtade hästarna!
jag var den enda som hade min häst (Prize) hemma då de andras hästar går på bete så jag red och dom gick bredvid, kändes bra! xD
alla red barbacka (Förutom Celine för hon stannade i stallet och red inte alls xD) och det var väldigt mörkt, och vi var livrädda... xD eller rättare sagt, jag och Linnea var livrädda.. Amanda var ganska lugn. men sen så kom det en bil och alla typ sket på sig och red ner i ett dike typ. och bilden körde förbi skit sakta! (antagligen för att han undrade varför vi stod i diket men aa) och alla tre typ grät.. xD nej, men det var nära xD haha shit vilka töntar vi är! xD
 
 
idag ska jag inte göra mer än att rida tror jag.
ska rida och visa lite för mammas jobbar kompisar. Hoppning med Kiara och dressyr med Zorza :)
ska bli kul!
 
men nu har jag inget mer att skriva tror jag :)
 
så vi hörs!
 
 
väldigt gammal bild på mig och karan som jag hittade! tagen 2012 tror jag :) (andvänder fortfarande den där hjälmen xD)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0