Emilia-hejsan!

Halloj!

Red för Niklas nu ikväll. Och det gick väll sådär.. Red Zorza först och hon var inte riktigt som hon brukade. Jag vet inte riktigt men hon höll på och protesterade ganska mycket och bockade och höll på.. Men han tyckte att vi skulle kolla tänderna på henne och så så det löser sig nog. Men på slutet gick det lite bättre och vi hoppade en oxer på 1.15! ❤️

Sen red jag Prize. Som var super pigg! Jobbade ganska mycket på små hinder och på att stressa ner i början. Vilket gick gick helt okej. Sen gick det bättre och bättre och slutade med att hoppa lite högre. Typ 1.10 kanske 👌

Sitter just nu och över till mitt no prov som jag har imorrn.. 😒🔫 men det går ändå ganska bra så 😂

Snart PH! 

Ses!

Ni får en selfie ✌️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0