Emilia-Träning och haul

nejmen tjenare!
 
igår så gick jag och Vickan ner på stan för att köpa real techniques borstar på hm!
jag köpte en stipple brush och en blush brush som jag ska ha till puder!
kostade 119kr st, inte alls så farligt för de märket! super nöjd!
 
 
 
min fina<3
 
sen igår så hade jag stallet tillsammans med Alva och Jossa! och vi hade skit kul! aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv medans jag ridit tror jag xD tur att jag hade sadel, annars hade jag nog flygit av xd
 
 
idag så hade jag träning i Bie för Niklas. hopp träning! det gick ganska bra! första gånger jag tränar för honom i bie och hade en helt ny grupp. tränar tsm med Emelie som jag känner sen innan (nehe?) men annars var det helt nytt folk. men alla var jätte snälla och duktiga så det blir ju skita bra!
 
men det gick ganska bra. det gick bättre och bättre så är ganska nöjd!
 
haha har ni tänkt på en sak? att jag och Emelie går typ i perioder, utan att tänka på de. ibland så går det en period när hon bloggar och inte jag, och ibland tvärtom. vi har inget där i mellan så att båda bloggar xD
 
men vi hörs!
 
 

hitta denna.. haha söt xd<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0