Emilia-Halloj

Jag har sagt det förut och jag säger det igen.. jag är verkligen skitdålig på att blogga.. jag vet inte om jag inte tycker att det är kul eller vad det är men.. aja.. nu är jag här i alla fall :)
 
asså det har inte hänt så mycket sen sist.. eller jo!
 
jag har börjat ridit två nya pollar! Mirakel och Zorza<3
ingen av dom är våra.. tyvärr ;) men kan väll berätta lite om dom och hur det går :)
 
Mirakel är storhäst, vet inte exakt hur hög han är men aa. Han är brun och har en vit stjärn! Mirakel är hos oss på inridning och han är jätte duktig! just nu är det bara jag och en till som rider honom och han är jätte duktig! :) tyvärr så har jag börjat gilla honom extremt mycket.. haha ;) 
 

Zorza är också storhäst och är gråskimmel. Hon ska vara hos oss i 1 år på typ tillridning ;) hon är 5 år och jag älskar henne enormt!<3 hon är skit fin och underbar! just nu är det bara jag som rider henne och kan bara säga att jag är helt kär i henne xd<33 hon har ju sina brister men det är ju så dom ska va<3
 
 
 
jag har även börjat träna för Johan Sprätt! en hopptränare i Flen :) har tränat för honom 1 gång med Prize och han är verkligen super bra! lugnt och förklarar super bra! så det var inte sista gången jag tränar för honom!
 
jag har även börjat 8:an, för er som inte visste det ;) och det känns ju sådär.. xd haha nej men det var skit kul att träffa alla igen men skolan är ju tyvärr inte rolig xd
 
PH har ju börjat också :) mina favoriter? Eric och Kian helt klart! så sjukt snygga! :O
 
nej men nu ska jag väll inte uppehålla er längre :)
 
har nys pratat med Emelie och ny header är påväg! :)
 
puss och kram!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0