Emilia-nockad

Haha! Blev nockad av Zorza på Niklas träningen idag 😂 men kommer till det.  

Red för Niklas idag! Red Kiara och Zorza! Och satans vad det blåste! Herre Gud! Höll ju på att blåsa iväg! 😂

Kiara fick börja och hon var jätte duktig! Ganska pigg och framåt! Alltid lika duktig! ❤️ 

Sen var det Zorza.. Haha herre Gud.. 😂 förstår inte hur jag lyckas? 😂👏

Men aa.. Hon var jätte duktig hela lektionen! Väldigt framåt och snäll! Men sen var det ju så att det stod en 2 kombination på banan..(ett språng) 😂 nej men vi hade hoppat den 1 eller 2 gånger innan och sen kom vi igen och vi kom väldigt kort in, så jag trodde att hon skulle ta 2 språng eller inte hoppa alls. Men så blev det ju inte! Utan hon hoppar super stort och jag är inte beredd på det alls så jag bara flyger i sadeln.. Och landar på henne stackarn och slog hakan på hennes hals.. Och smatidigt som jag slog i så slog hon upp huvet så det blev en rejäl nock 😂 hahah! 😂 bra jobbat Emilia, bra där! 👏 och sen på nått konstigt vänster fick jag ont i knät oxå.. Måste ha slagit i det när jag landa. Men hade typ som ett skrapsår vid knät när jag kolla.. Hur fan gick det till? 😂 aja, är hel och ren annars och hoppas att jag inte vaknar upp med en blå haka imorrn 😂 då säger jag att jag var i slagsmål! Låter tuffare! 😂 

Men Zorza var jätte duktig hela lektionen! Hoppade lite större hinder på 1m och 110 på slutet och hon bara flyger över❤️ Fast det finns fortfarande massor att öva på!❤️ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0