Emilia-paddlingen..

Som jag skrev i mitt förra inlägg så paddlade vi igår (tisdag) Fick paddla med bästa Viktoria! och det var faktiskt roligare än vad jag trodde att det skulle bli!
 
vi paddlade från Djulö till Forssjö. på morgonen så var det skit dimmigt.. och det var det ända som jag var rädd för, haha xD men efter att vi hade paddlat ett tag så försvann den, som tur var! när vi kommit halvvägs fika vi! och sen när vi äntligen kom fram, efter 2 timmar,  så åt vi pastasallad.. för mycket grönsaker.. xD haha. sen när vi skulle paddla hem så bestämde jag och Vickan att vi skulle komma först! och det gjorde vi, så jävla grymma! låg först mer än halva vägen!
 
sen innan vi skulle åka hem så matade vi änder! eller ankor, som jag säger! dom var fett söta och kom fram och åt upp våran sista fika! och jag fick en ny bästa vän! jag kallar honom Stiv<3
 
 

och man kan ju inte paddla i 3-4 timmar utan att ta lite selfies.. det funkar ju bara inte!
 
 
 
tänkte blogga igår men hade ingen ork till det.. efter all paddling och sedan ridning på det så orkade jag knappt kolla på ph.. haha xD
 
har träningvärk i arslett och händerna xD men det är ju najs!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0