Emilia-tävlingen igen

Emelie tyckte att jag skulle skriva mer utförligt om helgens tävling, så då får jag väll ta och göra det då haha 😂 

Mirakel blev först på L:C 👌 han var jätte fin i både traven och skritten och höll formen ganska bra! Galoppen såg säkert ut som hej kom och hjälp mig men.. 😂 nejdå men det finns mycket att jobba på där 😚 (kom ihåg att han är unghäst) men han skötte sig super och vi fick 62% 👏 även fast domaren var lite läskig 😂❤️ "Min" lilla prins❤️✨ ååh.. Vill inte att han ska åka hem 😥❤️

Sen var det Zorzas tur som oxå fick gå L:C. Även hon var jätte fin fast i alla gångarter faktist! Hon försökte slå sig fri några gånger men skötte sig bra! Hon fattade fel galopp i andra galoppen och studsade lite men vi rättade till det och fortsatte! (Kom ihåg att även hon är unghäst) men är super nöjd med henne med och vi fick 61% 👏 även hon tyckte att domaren var läskig 😂❤️ En oslipad diamant💎 

Super nöjd med båda pollarna! ❤️ 

Sen var det dax att rida mina pollar oxå! Som båda fick gå L:B 👌 

Kiara fick starta och jag är så sjukt nöjd med henne! Fin form hela programmet och inget bråk ❤️ Och hon gjorde jätte fina ökningar både i traven och galoppen🎉 Skit nöjd verkligen och vi fick 63%👏  Min lilla dressyrstjärna✨ 

Prize var oxå jätte duktig men blev inte lika nöjd med henne 😉 nej men jag tyckte, vilken oxå står i protokollet, att hon blev starkare och starkare genom hela programmet.. Men hon har inte så jätte mycket muskler och hon försöker så gott hon kan så jag är ändå nöjd med henne! ❤️ Även här fick vi 63%👏 min prinsessa✨

Det här är ju då var jag kände och tyckte, sen kanske det inte såg lika bra ut men 😂 jätte nöjd med dagen och vädret faktist! Det regnar alltid när vi har dressyr tävlingar men nu sken solen🌞 

Har inga bilder tyvärr men ni kan få en bild på mig Zorza✨




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0